Chestionarul lui Proust:

1. Principala trăsătură: Capacitatea de adaptare

2. Calitatea pe care o doresc să o întâlnesc la un bărbat: Seriozitatea

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: Onestitatea

4. Ce prețuiesc cel mai mult la prietenii mei: Bunăvoința

5. Principalul meu defect: Căutarea permanentă a umanităţii

6. Îndeletnicirea mea preferată: Să fac lucruri pentru oameni

7. Fericirea pe care mi-o doresc: Prin activităţile mele să-i fericesc pe ceilalţi

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: Să duc o existenţă lipsită de sens

9. Locul unde aș vrea să trăiesc: Acolo unde pot să-mi îndeplinesc visele şi să pot aduce puţină seninătate semenilor mei

10. Culoarea mea preferată: Roșu

11. Floarea care îmi place: Liliacul (îmi mai plac bujorii şi iasomia)

12. Pasărea preferată: Puiul de gaina (că-mi place carnea)

13. Prozatorii preferați: Goethe, Herman Hesse, Mircea Eliade, Marin Preda

14. Poeții preferați: Radu Stanca, Magda Isanos, Al. Philipide, Octavian Paler

15. Ce urăsc cel mai mult: Bădărănia, prostia, minciuna

16. Calitatea pe care aș vrea să o am din naștere: Genialitatea

17. Cum aș vrea să mor: Fără regrete

18. Greșelile ce îmi inspiră cea mai mare indulgență: Cele făcute pentru un ţel înalt şi care sunt corectate, în măsura în care pot fi. Însă să ne ferească Dumnezeu de greşelile oamenilor proşti, că acelea nu pot fi evaluate foarte bine.

24. Deviza mea: “Dacă vrei să vezi cât mai departe, trebuie necontenit sa urci cât mai sus”. Brâncuşi

